Bästa kusinen!

Idag fyller en av mina kusiner 23 år. Hon heter Veronica! Grattis Veronica!! ♥

Bio dags!!

Hejsan svejsan! Snart ska jag och min familj åka och kolla på bio. Vi ska kolla på Ice Age 4 i 3D! Det är min 3Dje gång jag ser på bio i 3D :)
Det ska bli skoj!
 

Kent

Hej!
Igår var en hund som heter Kent på besök hos oss. Han är en fransk bulldog och han är jättesöt!
Här är en bild på honom som min syster har tagit:

Fikat hos några kompisar

Halloj!
Nu har jag varit hos några kompisar till familjen och fikat. Vi åt jordgubbstårta :) Det var gott!
 
En bild på mig och en bild på några jordgubbar.

Glad midsommar!


fotboll!

Nu kollar jag på fotboll på tv.
Det är portugal och tjecken som spelar.
Jag hejar på portugal.
Min favoritspelare i portugal är cristiano ronaldo.
 Det här är jag som spelar när jag var i teneriffa

Kompisarmband♥

Nu håller jag på med ett armband som kallas kompisarmband.
Det är som ett armband som man gör av tråd.
Jag gjorde ett igår som jag har på mig nu.
 
Såhär ser det ut just nu: 
       
(Om ni trycker på bilden så blir bilden större :)

Det här är min favoritlåt!

Den här låten har ett band som heter One Direction gjort och det är min favolåt :)
 
 

Familjedag!

Nu har jag varit på bissarnas familjedag.
Det är liksom att man får komma med familjen och då får man snura chokladhjul och kolla på fotbollsmatch.
Det var bissarnas herrlag som spelade.
På chokladhjulet vann jag en chokladask.
Det var högste vinsten man kunde vinna!
 
Den här chokladen som jag håller i vann jag :)

Ny header!

Idag har jag och min syster vart ute och fotat en bild.
Det är den bilden jag har högst upp på bloggen.
Vi redigerade bilden och skrev lite text på bilden med rosa färg!
Före:
                                                                  
 Efter:
 

RSS 2.0