Tändalen

hej!
nu sitter jag i bilen till Tändalen.
det är åtta timmar kvar tills vi är framme.
i Tändalen ska jag åka skidor

Hej

Hade inget att blogga om.


Städa

Nu ska jag städa.
Jag ska städa mitt rum och det är jättestökigt.


Glad påsk!


Tv

Nu sitter jag och kollar på tv.
Jag kollar på familjen annorlunda.
Det är bra.
Fick inte med hela bilden med tyvärr.


Bakat

Hej hej!
Jag har nyss bakat chokladtårta.
Det blev riktigt bra tycker jag.


Prov

I dag i skolan hade jag engelska prov.
Det var glosor.
Jag tror det gick bra det får jag reda på i morgon.
Vi har också börjat lite med nationella prov. Läskigt.
En lite rolig bild till inlägget


Rubrik

Hej hej!
Har verkligen inte bloggat på länge.
Ska försöka göra minst två inlägg per dag.
Hoppas att jag inte glömmer göra inlägg.


Inställd

Hej hej!
I dag skulle jag spela handbollsmatch men matchen var inställd igen.
Det är många som är sjuka.


Amanda

Hej hej!
Nu är jag med Amanda.
Vi ska äta mellis.
Vi har jättekul


Drar till moster


Rubrik

Hej hej!
Förlåt att jag inte bloggade i går men jag hade väll helt enkelt inte tid.
Men i dag har jag varit i skolan och lite så.
Sen ska jag åka till min moster för hon fyller år.
Det ska bli kul.
Nu sitter jag och kollar på tv


Så ska det låta

Hej hej!
Nu sitter jag och kollar på så ska det låta.
Det är på ettan.


Inställd

Hej hej!
När vi hade börjat åka till matchen så fick vi reda på att matchen var inställd.
Det var för många som var sjuka


Handboll

Snart ska jag åka och kolla när min syrra kör handbollsmatch och efter det ska jag spela.
Jag ska spela i Linköping.


Vasaloppet

Hej hej!
Nu har Vasaloppet börjat.
Jag hoppas att en svensk vinner.


Andra chansen

I dag är det andra chansen.
Jag hejar på Anton Ewald och ingen mer.
Vem hejar du på?
Svara i kommentarerna


Skypar

Hej hej
Nu sitter jag här och skypar på dartorn med lina.
Det är jättekul


Sjuk

Hej hej!
Jag är sjuk i dag:(
Jag har ont i magen och lite så.
Men det här får man när man är sjuk.


RSS 2.0