finspång

hej hej!
nu är jag på cup i finspång.
det är jättekul.
jag ska spela match om ungefär två timmar.
det ska bli roligt



Finspång

Hej hej!
I morgon åker jag till finspångcup med mitt fotbollslag. 
Jag ska vara där hela helgen så i dag har jag packat hur mycket som helst.
Det var väldigt jobbigt.
I morgon ska jag åka ungefär sju till finspång och det tar ungefär en timme att åka dit.
Det ska bli jättekul på cupen:)
 
 
Det här är en gammal bild från i vintras
 

hamnen

nu är jag påväg till hamnen









tova

hej hej!                                                                                nu är jag med min kompis tova.

Fotbollsskola!

Hej!
I dag har jag varit på fotbollsskola.
Jag ska gå fotbollsskolan till på torsdag.
För på fredag är ddet ju midsommar.
 
 

SOMMARLOV!!

Hej hej!
Nu är det sommarlov!
I sommar kommer jag bada, åka till Gotland, vara med kompisar och göra massor med mer.
Det blev ett väldigt kort inlägg men jag ska kolla op film nu så hejdå!
 
 

Skolan

Nu drar jag till skolan.
Vi har inget specielt i dag.
Efter skolan ska jag på fotbollsträning.
 
 
 
 
 
 

Jordgubbar

Hej hej!
Nu sitter jag och äter jordgubbar med mjölk.
Det är jättegott.

Lite senare på dagen ska vi ut med båten.


RSS 2.0