Outfit till Valborg

Linne: H&M
Tröja: Lindex
Byxor: Kappahl


Fixade naglar

Hej hej!
Nu har jag målat mina naglar.
Först tog jag ett turkost naglak sen tog jag ett glansigt över.
Så här blev resultatet.


Duschat

Hej hej!
Nu har jag duschat efter en hård träning.

Just nu kollar jag på djursjukhuset.
Det är bra.
Det var en hund som hade ätit hundbajs. Haha.

Kunde inte inte ladda upp en bild.
Vet inte varför.


Hellu


Outfit


Mästarnas mästare

Hej hej!
Nu kollar jag på mästarnas mästare.
Det är bra.
 
 

Hej!

just nu håller jag på med ipaden.
 

Fruktsallad ☺


förkyld

hej hej!
i dag skulle jag sova över på rosenlkällaskolan men jag är riktigt förkyld så jag kan inte.
jag får vara hemma helt enkelt.
jag är så arg över mi förkylnig.
hoppas ni är friska.
 

Hej!

hej hej!
nu har jag tagit ut mina papiljotter.
( jag kom på vad det hete)
det blev väldigt lockigt.

nu är de på och det ser väldigt konstigt ut.
det vart lite hår över.
ni ser hur jag ser ut på bilden.
 
 

Lockar

Hej hej!
Nu lockar Tove mitt hår med såna där saker som man sätter i håret.
Jag vet inte vad det heter.


bättre

hej bloggen!
jag mår bättre nu men jag har fått feber.
så att ni vet.

tråkigt

hej bloggen!
just nu har jag jättetråkigt.
jag bara sitter och tittar på tv.
 

sjuk:(

hej!
i dag är jag sjuk så då kan jag inte gå till skolan.
jag har ont i magen och i halsen.
just nu vilar jag och tittar på tv.
 
 

Godnatt


BFF

HEJ!
nu är jag med min bff.
hon heter lina.
följ henne på insta hon heter innebandy_tjejen.
 
 
 
 
 

Hej!

nu drar jag till skolan.
 
 
 

Snowboard

Hej hej!
I morgon ska jag åka snowboard.
Jag ska ha privat lektion och jag har aldrig åkt förut


Kom inte på någon rubrik

Hej hej!
Snart ska jag ut och åka skidor.
Det snöar väldigt mycket och blåser lite granna.
Jag hoppas att det blir finare väder.


Bastat

Hej!
Jag har nyss bastat här på tänndalen.
Jag bastade i 70 grader.
Jag rullade mig i snön.
Det var kalt.



En bil på mig när jag var liten. Hihi.


Skidor

Hej!
För ungefär en halv timme sedan åkte jag massor med skidor.
Det var jätteroligt och jag tyckte att backarna var jättefina.
Nu ska jag åka lite mer skidor men några andra backar som jag inte har åkt än.
I dag är det första april och då får man luras.


RSS 2.0